نبرد سامسونگ و اپل اینبار بر سر القاء تکنولوژی

نبرد سامسونگ و اپل اینبار بر سر القاء تکنولوژی - تک تاکس - اولین رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

مدیران بریتانیایی سامسونگ میگن تنها ۲۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند هستند که تمایل به تغییر پلتفرمشون از  ios به Android  یا بلعکس رو دارن. طبق گفته ی این مدیر سامسونگی , در حال حاضر جنگ سامسونگ و اپل بیشتر از اینکه برای افزایش فروش باشه، بر سر انتشار و القاء استفاده از تکنولوژی اختصاصیشون در سطح جهانه

Andy Griffiths میگه : وفاداری مشتریان به هر دو شرکت به این معنیه که بیشتر مردم هرگز کوچ کردن بین اندروید و ios رو نمیپذیرن. بنابراین برندها برای جلب توجه فقط ۲۰ درصد از مردم در بریتانیا رقابت میکنند. بعضی از مردم دنبال چیزهایی می روند که واقعا دوست دارن. حالا فرقی نمیکن این ویژگی ها در اپل باشه یا سامسونگ. در این بین هم کسایی هستن که علایقشون نوسان داره. حقیقت اینه که مردم همیشه بین انتخاب این دو برند مردد هستن .

شرکت تحقیقاتی  Consumer Intelligence Research Partners گفته که دو سال گذشته ۲۰ درصد از کاربران ios اندرویدی شدن و ۱۶ درصد از اندرویدی ها هم ios ی.

این روزها با سرویس های همگام سازی ایی که درست شده، دیگه به راحتی میشه  از یک پلت فرم به پلت فرم دیگر کوچ کرد . بیشتر برنامه های محبوب هم در هردوی این پلت فرم ها وجود دارن.

وقتی مردم در بازار گوشی های هوشمند اقدام به خرید بیش از یک گوشی کردن باعث شد فروش سامسونگ دچار افت بشه. از طرفی برندهای دیگه مثل اپل درست همون موقع شروع به متقاعد کردن مردم برای ارتقاء گوشی هاشون کردن که این موضوع کار رو برای سامسونگ سخت تر از قبل کرد.

اگرچه این مدیر بریتانیایی سامسونگ معتقده که کماکان محصولات این کمپانی در اروپا فروش خوبی دارن و این سامسونگ بوده که به رشد بازار تلفن های هوشمند در اروپا کمک کرده!

اشتراک گذاری
1.62K مشاهده0 نظردریافتکد ویدئو
حداکثر طول ویدیو 640 و حداکثر عرض آن 360 میباشد.




Comments are closed.